Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne lekarne

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe portala spletna lekarna (v nadaljevanju »spletna lekarna«), ki jo organizira Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča, Linhartova 51, 1000 Ljubljana, matična številka 5053919000, id. št. za DDV SI 73541346, TRR 01100 6030278088 pri Banka Slovenije, Ljubljana, vpisan v sodni register pod vložno številko 1/01386/00 pri Okrožnem sodišču v Ljubljani.

Splošni pogoji poslovanja spletne lekarne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Spletna lekarna je storitev, ki omogoča nakup medicinskih pripomočkov, kozmetičnih izdelkov, prehranskih dopolnil in drugih izdelkov prek spletnega portala spletna lekarna.

Izrazi, ki se uporabljajo v splošnih pogojih poslovanja imajo naslednji pomen:

- spletno lekarno upravlja Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije – Soča kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«),

- uporabnik je oseba, ki izpolni registracijski obrazec in s tem pridobi geslo za vstop v spletno lekarno in pravico do nakupa,

- uporabnik, ki prek spletne lekarne naroči  izdelke, je kupec (v nadaljevanju »kupec«).

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne lekarne, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene, način plačila

Spletna cena velja za vse člane spletne lekarne. Član postane vsak z registracijo v spletno lekarno.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi  možnimi oblikami plačila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika (kupec prejme elektronsko sporočilo »Naročilo sprejeto.«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob osebnem prevzemu v lekarni,
  • po povzetju,
  • nakazilo na račun upravitelja spletne lekarne po ponudbi/predračunu,
  • s plačilnimi karticami (Visa, MasterCard, Maestro).

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne lekarne ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Plačilne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,
  • po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.

Postopek plačila s kartico:

  1. korak: vnos številke kartice,
  2. korak: vnos veljavnosti kartice, v primeru, da to zahteva kartica (velja za kartici MasterCard in Visa), je potreben vnos varnostne kode vaše kartice, Če uporabljate kartico Visa ali MasterCard, je to 3 mestna številka desno od številke vaše kartice (hrbtna stran kartice),
  3. korak: v primeru, da je politika poslovanja banke, kjer imate kartico (npr. Nova KBM) takšna, da zahteva še eno kodo (8 – mestna koda), se vam odpre novo okno, kjer  s pomočjo ČIP kartice in OTP čitalca pridobite potrebno 8 – mestno kodo.

V primeru, da je politika poslovanja banke drugačna, sledite le navodilom, ki vam jih daje spletna lekarna glede plačevanja s karticami (spletna lekarna vas vodi skozi vse korake plačila s karticami).

Dostava

Naročilo bo iz dobavljeno najkasneje v roku 2 delovnih dni od oddaje naročila.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca in v primeru predplačila vrnil denar.
 
Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.
 
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

Naročen material bo dostavljen z navadno ali hitro pošto, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave, ki je naveden v spodnji tabeli. 

Cenik dostave:

Vrednost nakupa

do 14,99 EUR

od 15,00 EUR do 49,99 EUR

 nad 50 EUR

Navadna pošta

 5,20 EUR

4,20 EUR

 brezplačno

Hitra pošta

 4,00 EUR

2,00 EUR

brezplačno

 

Osebni prevzem

Prevzem v lekarni brez dodatnih stroškov

Vse cene so z DDV!

Če izberete plačilo po povzetju, se dodatno zaračuna kupnina 1 EUR.

Če bo naročilo oddano do 12. ure v delovnih dneh od ponedeljka do petka, bo material dostavljen z navadno pošto in hitro pošto najkasneje v roku 2 delovnih dni od oddaje naročila.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca po telefonu ali elektronski pošti.
 
Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Napake, zamenjava, reklamacija, vrnitev izdelkov

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.
  
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), potrošnik vrne dostavljene izdelke  in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake. Napaka je stvarna:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudnika znana oziroma bi mu morala biti znana,

- če stvar nima lastnosti in oblik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane ali

- če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. 

 Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Lekarni  Soča omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od ponudnika v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko potrošnik zamenja v roku 14 dni od prevzema. Menjava je možna za izdelke, ki niso nošeni ali porabljeni. Izdelek je potrebno zapakirati v paket in ga poslati na naš naslov. Paketu je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa, Pomembno je, da na obrazec potrošnik oz. kupec poleg svojih podatkov vpiše, kateri drug izdelek želi. Naročeni izdelek bo poslan v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga potrošnik oz. kupec vrača, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledu uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega izdelka krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev (43 č. člen ZVPot). Vračilo ni možno uveljavljati pri izdelkih, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeni njegovim osebnim potrebam, in pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat. V predpisanem roku 14 dni je kupec dolžan ponudnika obvestiti po elektronski pošti secy.lekarna@ir-rs.si, da odstopa od pogodbe. Po najavi odstopa od pogodbe začne teči 14 dnevni rok, v katerem je potrebno izdelek vrniti. Paketu z vrnjenim izdelkom je potrebno priložiti obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa. Na obrazcu je potrebno vpisati tudi številko transakcijskega računa kupca, na katerega bo ponudnik v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe nakazal kupnino. Strošek pošiljanja izdelka krije kupec. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.


Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan, kupec lahko kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.  

Varnost

Lastnik (zbiratelj podatkov) spletne lekarne je javni zdravstveni zavod

Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča, Linhartova 51, 1000 Ljubljana.


Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča se zavezuje, da bo ščitil vašo zasebnost in razvijal tehnologijo, ki vam omogoča varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno lekarno javnega zdravstvenega zavoda Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča. Z uporabo spletne lekarne soglašate z načini uporabe podatkov, ki so opisani v tej izjavi.

Privolitev

Z registracijo na spletni lekarni se strinjate, da Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije – Soča zbira podatke na način in v namene, ki so opisani v tej izjavi. 

Zbiranje osebnih podatkov

Registracija

Registracija ni pogoj za nakup v spletni lekarni.

Pri registraciji mora uporabnik izpolniti osebne podatke oziroma podatke o pravni osebi. Uporabnik mora izpolniti podatke za osebni račun, podatke za plačilo in podatke za dostavo.

Podatki za osebni račun

  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • E-poštni naslov (*) (Naslov mora biti veljaven, saj boste nanj prejeli podatke o registraciji. Prav tako boste nanje prejeli novo geslo v kolikor bi pozabili obstoječe)
  • Osebno geslo(*) (Geslo si izmislite sami. Zaradi zaščite podatkov naj geslo vsebuje tudi številke in znake)
  • Ponovitev gesla(*)
  • Telefon(*)
  • ID št. za DDV
  • Pošiljanje e-pošte(*) (Označite ali želite prejemati informacije o izdelkih, novostih,…)

Podatki za plačilo

  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • Telefon(*)
  • Podjetje
  • Vrsta naslova
  • Naslov 1(*)
  • Naslov 2
  • Stanovanje
  • Mesto(*)
  • Država(*)
  • Poštna številka(*)


Podatki za dostavo
Polja so enaka kot pri podatkih za plačilo. Podatke za dostavo lahko vnesete različne, lahko pa označite, da želite uporabiti enake podatke kot pri podatkih za plačilo.

Spletna lekarna lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali na naši spletni trgovini. Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne lekarne.

Sprememba osebnih podatkov
Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke, naslov za dostavo in naslov na plačilo. To stori tako, da se prijavi v spletno trgovino in izbere možnost Moj račun.

Uporaba osebnih podatkov
Spletna lekarna zbira podatke na spletni lekarni z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne lekarne ter nudenje zahtevanih storitev. Spletna lekarna lahko uporabi vaše podatke tudi za naslednje namene:

  • internih tržnih raziskav,
  • obveščanja strank o novostih na spletni trgovini,
  • obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi  Lekarna Soča.

Varovanje osebnih podatkov

Spletna lekarna se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vaši podatki se bodo uporabljali samo za interne namene javnega zdravstvenega zavoda Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije- Soča in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. 

Uporaba piškotkov (ang. Cookies)

Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov, s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko s pridom izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.


Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni, preden se piškotek naloži na vaš računalnik, lahko to določite v nastavitvah brskalnika. 

Odgovornost

Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča ni odgovoren za posledice, ki nastanejo zaradi uporabe izdelkov, ki niso v skladu z navodili za uporabo za naročene izdelke.

 

Vsi podatki na spletnih straneh Lekarne  Soča so uporabni zgolj kot vir splošnih informacij in niso nadomestilo za posvet z zdravnikom ali farmacevtom.
 

Pred uporabo natančno preberite navodila! O tveganju in neželenih učinkih se posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom!


Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije - Soča ne odgovarja za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna lekarna (npr. izpad delovanja medmrežja).

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, razpoložljivost na trgu, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah, kakor hitro bo to mogoče in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori

Lekarna Soča spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se tudi trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) ponudnik kupce obvešča, da trenutno ne priznava nobenega izvajalca  izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, V skladu s 4. odstavkom istega člena ponudnik objavlja povezavo na platformo za  spletno reševanje potrošniških sporov: http://ec.europa.eu/odr .

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec Mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Račun boste prejeli skupaj z izdelkom v fizični obliki in po elektronski pošti ob odpošiljanju izdelka.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Obrazec za vračilo izdelkov

 

Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije –Soča

Linhartova 51, 1000 Ljubljana

Spletna lekarna

tel . +386 1 475 84 17

e-mail: secy.lekarna@ir-rs.si

 

OBRAZEC ZA VRAČILO IZDELKOV

 

Podatki o naročilu:

Št. naročila:

Datum naročila:

Št. računa:

 

Kupec:

Ime in priimek:

Naslov:

Telefon:

E-mail:

 

Izdelki:

Naziv izdelka:

Velikostna številka:

Cena:

 

Naziv izdelka:

Velikostna številka:

Cena:

 

Naziv izdelka:

Velikostna številka:

Cena:

 

Razlogi za vračilo (označiti samo en razlog):

 

o   Odstop od pogodbe oz. vračilo izdelka/izdelkov, številka TRR:

 

o   Zamenjava izdelka, želim drug izdelek – kateri (vpisati tudi velikostno številko):

 

o   Poškodovan izdelek, opis poškodbe:

 

Pri vračilu izdelkov ne pozabite priložiti fotokopije računa!

 

Izdelke vrniti na naslov: URI-Soča, Linhartova 51, 1000 Ljubljana, s pripisom spletna lekarna

 

Datum:                                                              Podpis: